Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Ποιό Antivirus να βάλω στον υπολογιστή μου;

Αγαπητοί φίλοι του Blog.
Όλοι έχουμε στα σπίτια μας έναν υπολογιστή αλλά antivirus;
Έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα τα antivirus που έχουν κυκλοφορίσει όλα αυτά τα χρόνια π.χ. NOD32, MCFREE, AVAST, PANDA, ZONEALARM κλπ.
Ομολογώ ότι αρκετά απ' αυτά μου έκαναν τη ζωή δύσκολη ή έκαναν το PC να σέρνεται.
Λοιπόν: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ antivirus που να σε προστατεύει 100%.
Προσωπικά, όταν εγκαταστώ ενα antivirus, σκέφτομαι τα εξής:
1) είναι εύκολο στη χρήση;
2) είναι δωρεάν;
3) έχει αποτελεσματικότητα στην θεραπεία ιών;

Η απάντηση που έχω είναι μία: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ANTIVIRUS ΠΟΥ ΝΑ "ΠΙΑΝΕΙ" ΟΛΑ ΤΑ ΜΙΚΡΟΒΙΑ
Ξεχάστε το!!

Για να καταφέρετε να εχετε μια πλήρη κάλυψη απο ιους θα έπρεπε να έχετε εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας ότι antivirus υπάρχει στον πλανήτη Γή πράγμα που είναι πρακτικά αδύνατο γιατί θα ΣΕΡΝΟΣΑΣΤΑΝ…



Το antivirus που σας το συνηστώ ανεπιφύλακτα ειναι το Kaspersky Antivirus.
Είναι εύκολη στην εγκατάσταση, "πιάνει" τα περισσότερα μικρόβια ή ιούς.
Επίσης, τα καινούρια Kaspersky, έχουν έναν νέο feature, το Save Money.
Το Save Money, σας προστατεύει, όταν κάνετε ψώνια στο διαδίκτυο, στις τραπεζικές συναλλαγές και ειδικά στις κλοπές προσωπικών κωδικών από αγνωστους (anomymous) χάκερ που κυκλοφορουν στο internet.



Αυτή ήταν η γνώμη μου, σχετικά με τα antivirus.
Καλή σας τύχη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου